ARCTIC CAT TRV 700i XT PS

ARCTIC CAT TRV 700i XT PS

TRV 700i XT PS na predĺženom podvozku je dokonale vybavený pre profesionálnu prácu i víkendové úteky. Modely TRV XT sa líšia od základných modelov predĺženým podvozkom a výbavou par excellence. Nájdete tu napríklad posilňovač riadenia PS s variabilným účinkom, priečny stabilizátor na zadnej náprave a ďalšie, navyše elektrickú uzávierku predného diferenciálu, predný nosič SpeedRack alebo navijak WARN RT30 a homologované ťažné zariadenie. Ale hlavne je tu náš jedinečný systém TRV, ktorý dokáže premeniť vášho Arctic Cata v luxusný dvojsedadlový cestovný stroj, tvrdo pracujúcu štvorkolku alebo nákladný terénny pick-up s veľkou plastovou korbou. Dlhý rázvor vám navyše prináša vyššiu stabilitu a väčšiu istotu v prudkých výjazdoch.

ŠPZ v cene

Farby
Zeleno/čiernaZeleno/čierna
ČervenáČervená
ZelenáZelená
Cena 9.349€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Motor 700i H1 je agilný, kvapalinou chladený jednovalec s objemom 695 ccm s obrovskou ťažnou silou a veľkým točivým momentom. Elektronické vstrekovanie zabezpečuje optimálnu spotrebu, čisté spaľovanie s vysokou účinnosťou, okamžitú reakciu na plyn, spoľahlivé štartovanie pri každej teplote a optimálne zloženie zmesi nezávisle od nadmorskej výšky.

Jedinečný systém TRV - to sú tri štvorkolky v jednej. S namontovanou zadnou sedačkou budete vy aj váš spolujazdec cestovať luxusne prvou triedou. Stačí ale vytiahnuť len 2 čapy, zadnú sedačku bez potreby náradia jednoducho vyberiete a miesto nej môžete namontovať robusný zadný nosič SpeedRack alebo nákladnú korbu s vysokou nosnosťou. Sedačka spolujazdca je v základnej výbave tohoto modelu, zadný nosič SpeedRack a korba sa dajú doobjednať.

Agresívny vzor univerzálnych trojplátňových pneumatík Carlise Badlands XTR vám zaistí skvelú trakciu aj v najťažšom teréne. Vyrobené s využitím najmodernejších technológií ponúkajú radiálne pneumatiky Carlise Badlands XTR špičkové jazdné vlastnosti, vynikajúcu ovládateľnosť, mäkkú jazdu a vysokú životnosť.

Menšia únava, jednoduchšie riadenie a ľahšie ovládanie. Posilovač riadenia nie len výrazne znižuje silu potrebnú k riadeniu, ale zároveň pôsobí ako účinný tlmič úderov do riadítok alebo volantu keď pred tým v rýchlosti zachytíte o kameň alebo peň, alebo prehliadnete dieru vo vysokej tráve.

Spoľahlivá automatická prevodovka DURAMATIC ™ je konštruovaná pre najťažšie zaťaženie. Tento robusný variátor s plynule meniteľným prevodom reaguje okamžite na zmenu otáčiek, rýchlosti alebo zaťaženia motora. Prevodovku DURAMATIC ™ tvoria tri hlavné prvky - primárna (hnacia) spojka, sekundárna (hnaná) spojka a ozubený klinový remeň, to všetko ešte doplnené o rozbehovú spojku, vďaka ktorej môže byť primárna spojka neustále zopnutá, čo zmenšuje opotrebovanie hnacieho remeňa. Prevodovka DURAMATIC ™ má polohy L/H/N/R/P (redukcia/rýchlosť dopredu/neutrál/spiatočka a parking (u vybraných modelov)a podporuje brzdenie motorom z prudkého kopca.

Ľahko ovládateľná elektrická uzávierka predného diferenciálu umožňuje podstatne zvýšiť trakciu kolies v náročnom teréne a pritom zachovať ľahké a obratné riadenie. Pri normálnej jazde v režime 4x4 sú predné kolesá poháňané cez otvorený diferenciál prednej nápravy. Ten umožňuje, aby sa mohli v zátačkách predné kolesá otáčať rôznou rýchlosťou a tým umožňuje jednoduché a ľahké ovládanie. Zapnutím uzávierky predného diferenciálu pri zaradenom pohone všetkých kolies (4WD) maximalizujete trakciu v Ťažkom, extrémnom teréne, tam, kde by sa niektoré z predných kolies mohlo začať pretáčať. Sila motora ide potom rovnomerne na všetky štyri kolesá a to umožní s dôverou vyšplhať a zdolať akúkoľvek prekážku. Stačí len stlačiť tlačítko.

Nezávislé zavesenie všetkých kolies s čo najmenším počtom pohyblivých dielov. Robusné, vylepšené dvojité A-ramená sú veľmi vysoko efektívne v celej dĺžke zdvihu pérovania, absorbujú najtvrdšie nárazy, znižujú ovládacie sily v riadení a pomáhajú minimalizovať nakláňanie v zátačkách.

Elektricky pripojiteľný pohon všetkých kolies vás dostane na miesta, o ktorých ste doteraz mohli snívať, umožní vám lepšiu trakciu v obtiažnych podmienkach a suverénnu priechodnosť extrémnym terénom. Všetky štvorkolky 4x4 sú vybavené voliteľným náhonom buď len zadnej (2WD) alebo aj prednej (4WD) nápravy, popr. v režime 4WD s elektrickou uzávierkou predného diferenciálu. Výhodou elektronicky pripojiteľného náhonu predných kolies je to, že si ich môžete pripojiť v predstihu tak, ako chcete vy a nie ako je to u automatických systémov až v okamžiku, kedy sa kolesá už pretáčajú. Náhon 4x4 oceníte aj v zime, kedy môžete miesto kolies namontovať snežné pásy a premeniť váš stroj vo vysoko účinné snežné vozidlo.

Výkonné brzdy sú rovnako dôležité ako výkonný motor. Na hydraulické kotúčové brzdy s vŕtanými kotúčmi, brzdovými strmeňmi s veľkým priemerom piestov a pancierovými hadicami sa vždy môžete spoľahnúť pri posúvaní limitov vašich jazdeckých schopností.

Priečny stabilizátor na zadnej náprave obmedzuje nakláňanie štvorkolky v zákrutách. Pri rýchlom prejazde zákruty sa hmotnosť štvorkolky prenáša na vonkajšiu stranu, vonkajšie pružiny sa viac stláčajú ako vnútorné a štvorkolka má tendenciu sa odkláňať. Stabilizátor tento pohyb vyrovnáva tým, že zaťažuje aj pružinu vnútorného kolesa a zmenšuje tak nakláňanie štvorkolky. Tým prináša stabilnejší pocit z jazdy a umožňuje vyššiu rýchlosť  pri prejazde zákruty s vyšším komfortom.

S namontovanou zadnou sedačkou budete vy aj váš spolujazdec cestovať luxusne prvou triedou. Spolujazdec sedí na svojom vlastnom sedadle a to vám, ako vodičovi dáva viac priestoru pre aktívne riadenie a vyvažovanie štvorkolky. Stačí ale vytiahnuť len 2 čapy, zadnú sedačku bez potreby náradia jednoducho vyberiete a miesto nej môžete namontovať robusntý zadný nosič SpeedRack alebo nákladnú korbu s vysokou nosnosťou. Jednoducho geniálne.