2017 Maverick X3 XRS (INT)

2017 Maverick X3 XRS (INT)

Zoznámte sa s kráľom SSV - špičkovým trojvalcom Rotax ACE 900 Turbo s ohromujúcim výkonom 154 PS a s neuveriteľným množstvom adrenalínu bez ohľadu na terén. Dajte vedieť svojim priateľom: 0-100 km/h za 4,9 sekundy – áno toto je nový Maverick X3
V najvyššej výbave XRS má tento Maverick šírku 182cm a je osadený tlmičmi FOX 3.0 PODIUM RC2

Farby
Zlato-červenáZlato-červená
Cena 27.420€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Motor a pohon

115 kW/154 PS trojvalcový preplňovaný motor Rotax ACE 900 cm3, s kvapalinovým chladením, integrovaným medzichladičom a vysokovýkonným vzduchovým filtrom Donaldson. Prívod paliva zabezpečuje inteligentná regulácia plynu (iTC) s elektronickým vstrekovaním paliva (EFI). Prevodovka s rýchlou reakciou (QRS-X) CVT a vysokým prietokom vzduchu. Prevodové stupňe L / H / N / R / P. Kompaktný, vysoko výkonný QRS-X CVT systém radenia bol kalibrovaný pre prácu s turbom a to prakticky eliminuje oneskorenie alebo prerušenia krútiaceho momentu, ktoré by malo za následok spomaliť. Samotný pohon je voliteľný pohonom 2WD / 4WD so spojkou Visco-Lok X a samosvorným predným diferenciálom. Riadenie zabezpečuje elektrický posilňovač riadenia – dynamický posilňovač riadenia (DPS) Tri-Mode MIN – MED – MAX

Zavesenie a odpruženie

Zavesenie ramien TTX so zlepšeným pružením. Účinný a ľahký rám zabezpečuje vynikajúce ovládanie stroja. Maverick X3 má ultraľahký, zosilnený rám vyrobený z Dual-Phase 980 ocele. Rám má o 53% lepšiu torznú tuhosť a ešte je o 20% ľahší, ako jeho najbližší konkurent. Odpruženie predných kolies - dvojité trojuholníkové priečne ramená s výkyvom 50,8 cm (20”). Predné tlmiče FOX 3 PODIUM RC2 s vyrovnávacou nádržkou oleja, s nastavovaním kompresie QS3. Odpruženie zadných kolies zabezpečujú 4-prvkové torzné vlečené ramená X (TTX) s priečnym stabilizátorom s výkyvom 50,8 cm (20”). Zadné tlmiče FOX 3.0 PODIUM RC2 s oddelenou vyrovávaciou nádržkou oleja, s nastavovaním kompresie QS3. O ubrzdenie stroja sa postará brzdný systém zložený s predných bŕzd s 262 mm veľkými dvojokruhovými ventilovanými kotúčmi s dvojpiestovými hydraulickými strmeňmi a zadnými brzdami s 248 mm veľkými dvojokruhovými ventilovanými kotúčmi s dvojpiestovými hydraulickými strmeňmi

Výbava

Ergo-Lok interiér s nastaviteľnými sedadlami sa nesie v duchu „ Zameraný na JAZDCA „

Všetko je na svojom mieste, inšipirácia zo športiaku. Pedál plynu a brzdový pedál umiestnený na stred, ploché dno volantu, ktorý sa nakláňa smerom nahor alebo nadol o 25 °. Štvorcestné nastaviteľné sedadlo vodiča, jednoduchosť a integrovaná kabeláž prispieva k tomu, aby mohla skutočne prispôsobíť svojmu majiteľovi. Multifunkčný analógovo-/digitálny združený prístroj: tachometer, otáčkomer, počítadlo denne prejdených km, počítadlá trás a hodín, palivomer, zaradený prevodový stupeň, športový režim, režim ECO™, indikátor pohonu 4 x 4, indikátor pripútania sa, diagnostika, hodiny, automatické vypínanie. Ochrana proti odcudzeniu digitálne kódovaný bezpečnostný systém (D.E.S.S. ™) s tlačidlom štartovania/vypínania motora. Ochrana - integrovaný predný nárazník, húževnatá klietka, dvere. Svetlomety s LED a LED koncové svetlá s jedinečnou signatúrou Can-Am