2017 Maverick 1000R Turbo X DS (INT)

2017 Maverick 1000R Turbo X DS (INT)

Prvý TURBO Model na trhu s výkonom 131 HP bez homologizácie. Toto nie je sen, ale skutočnosť! Can-Am Maverick 1000 X DS TURBO ponúka výkon až 131 HP a samozrejme okrem pestrej výbavy X DS disponuje posilňovačom riadenia a neprekonateľným podvozkom FOX RACING....

Homologizácia: bez homologizácie a ŠPZ

Farby
ČiernaČierna
20.660€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Maverick 1000R X DS s Turbom = 131 HP

Zvýšenie výkonu osvedčeného motora Rotax 1000R s prvým výrobcom nainštalovaným turbodúchadlom vo svete štvorkoliek, umožňuje modelu Ds Maverick X vytvárať pôsobivý výkon 131 HP.

Plniaci tlak je elektronicky regulovaný pre optimálny výkon v akomkoľvek stave a dokonca udržuje plný výkon v nadmorskej výške až 5000 stôp. Integrovaný ventirátor je spárovaný s Turbo Intercoolerom, aby prúdil ochladený vzduch do motora aj v tých najnáročnejších podmienkach. Ďalej boli pridané nové nízkotlakové kované piesty pre dlhotrvajúci výkon. A konečne, nové vstrekovače s vysokou kapacitou, ktoré zabezpečujú lepší prívod paliva, poskytujú optimálnu zmes vzduch / palivo pre zvýšenie výkonu.

Viac ako moderný dizajn

Vlastné farby modelu, dizajn sedadiel sú zladené a vytvorené tak, aby dokonale vyjadrovali exkluzívnu konfiguráciu modelu. Kokpit je vystavaný tak, aby zabezpečoval highendový komfort aj pri tej najagresívnejšej jazde. Sedadlá a volant sú plne nastaviteľné, nechýbajú madlá a úchyty pre pohodlnú a bezpečnú jazdu.

Inovácia odpruženia

Zadné torzné ramená prešli úpravou a boli optimalizované na absorpciu aj radikálnych nerovností a pre lepšiu stabilitu stroja. Zadné opruženie je zároveň technicky "odľahčené" čo výrazne zlepšilo kontakt s terénom. Zvih 16 palcov zabezpečuje hladkú jazdu aj v členitejších častiach technického terénu.

Miernou modifikáciou prešli aj predné dvojité A ramená, ich 15 palcový zdvih zvyšuje presnosť jazdy.

Zlatým klincom tejto časti sú jednoznačne použité exkluzívne tlmiče FOX∞2.5 PODIUM∞ RC2 na predných aj zadných ramenách. Sú to športové, odolné tlmiče určené do najnáročnejších podmienok. Majú úpravu DSC (Dual Speed Compresion) a DR pružiny s neobmedzeným predpätím umožňujúcim jemnú nastavitelnosť a prispôsobenie sa každému terénu. Širší priemer zlepšuje tlmenie pričom jeho efektivita je stála aj v nižších celkových teplotách. Práca tlmičov je  konzistentná. Zadné tlmiče majú funkciu Bottom-Out Control, ktorou je zabezpečená lepšia trakcia a zvýšený samotný komfort jazdy v najnáročnejších podmienkach.

Kolesá

Všestranné 28 palcové, 6 plášťové pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0 na 14 palcových hliníkových diskoch ponúkajú robustný všesmerový dezén pre hladkú a sebavedomú jazdu na rôznych povrchoch. Zaisťujú ich mechanicky upevnené beadlocky ktoré pneumatiku nepustia z kolesa pri prudkom zatáčaní alebo zrýchlení.

Upravený rázvor

223,5 centimetrový rázvor dodáva istotu pri jazde vo vyšších rýchlostiach a pri náhlom zatáčaní. Napriek dlhému rázvoru má Maverick X DS polomer otáčania krátky a tak je to naozaj šikovne a presne ovládateľný stroj.

Uloženie motora uprostred

Motor Rotax je uložený nízko a blízko k ťažisku rázvoru kolies, čo nielen zlepšuje rozloženie hmotnosti a centralizáciu zaťaženia, ale tiež znamená rýchlejšie reakcie pri zmenách smeru. Uloženie motora uprostred má za výsledok nízko posadené ťažisko a spolu s ostatnými časťami podvozku zlepšuje ovládanie v zákrutách.

Inteligentné riadenie plynu (ITC)

Elektronický systém riadenia plynu ITC ponúka plynulú dodávku paliva aj v prípade, že noha vodiča na nerovnom teréne odskakuje. Systém ITC - ktorý zahŕňa vodičom voliteľný pákový prepínač pre ovládanie plynu - je schopný detekovať nechcené odskoky a na ich základe filtrovať vstupy, čo vedie k väčšej presnosti plynu, predovšetkým pri nižších rýchlostiach. Vodiči si môžu vybrať medzi progresívnym nastavením (štandard) a športovým nastavením, ktoré umožňuje lineárnu kontrolu plynu. Tento systém tiež redukuje počet pohyblivých častí vo vozidle, a teda nevyžaduje údržbu, nie je potrebné nastavovať kabeláž, premazávať či vymieňať a systém tak má predĺženú životnosť.

Plynule meniteľný prevod vďaka QRS CVT

Systém CVT bol nakonfigurovaný aj pre zvýšenie výkonu preplňovaným motorom. Je vybavený úplne prepracovanou hnacou remenicou s novým systémom Quick Response System (QRS). Nový dizajn znižuje trenie, ktoré poskytuje okamžitú reakciu a optimálne upnutie pásu pre lepší prenos energie. CVT bol zlepšený aj úpravou vstupov a výstupov a prispôsobený konštrukciou obežných kolies, čo má za následok o 68 percent viac studeného vzduchu prúdiaceho cez kladky.

Digitálne kódovaný bezpečnostný systém proti neoprávnenému použitiu (DESS) s dvoma rôznymi kľúčmi

D.E.S.S. je prvým sériovo montovaným elektronickým bezpečnostným zariadením proti odcudzeniu. Aby bolo možné naštartovať, musí elektronický kód v kľúči zodpovedať kódu v riadiacej jednotke. Každý model má dva kľúče. Jeden je štandardný kľúč, ktorý obmedzuje maximálnu rýchlosť na 70 km / h (40 mph). Druhý kľúč je výkonový kľúč, ktorý nemá žiadny limit rýchlosti alebo výkonu. Pre všetky modely ES je výkon obmedzený na 15kW. Offroadová verzia má plných 101hp.

DPS - trojmódový dynamický posilňovač riadenia

Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posilňovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia UTV. Pri modely X DS je posilňovač navyše vybavený funkciou Quick-Ratio Steering, ktorá prispôsobuje funkciu posilňovača intenzite riadenia. POZOR posilnovač riadenia nie je súčasťou výbavy, ale je možné ho dodatočne nainštalovať orig. kitom BRP Ready to Race.