Maverick 1000R XXC DPS / EC

Maverick 1000R XXC DPS / EC

Can-Am Maverick 1000R s výbavou XXC, s posiľnovačom riadenia, prémiovým závodným podvozkom FOX a výkonom 101 HP vytvárajú dokonalosť v podobe SidebySide!

Homologizácia: pre 2 osoby, ŠPZ v cene

Farby
ModráModrá
20.400€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Maverick 1000R XXC má svoj vlastný dizajn a farby sedadiel tak, aby zodpovedali jej výnimočnej konfigurácii. S vyšitým logom X balíčka a zdôraznené bielou a žltou farbou vyzerajú sedadlá na modeli Maverick, ako by ich niekto namontoval priamo zo závodného auta. Can-Am Maverick 1000R XXC predstavuje prémiový dizajn "X-Package" ako poctu off-road pretekom. Čierno-červené plasty Can-Am s novým bielym zdôraznením inšpirované Can-Am X-tímom poskytujú na výkon orientovanú vycibrenosť, za ktorou sa iste hocikto otočí. So svojou výbavou odlišného grafického prevedenia, prémiových tlmičov, vystužených kolies a ďalších špeciálnych prvkov uspokojí Maverick 1000R X XC požiadavky každého nadšenca vysokovýkonných side-by-side štvorkoliek. X XC balíček vychádza zo základného Maverick 1000R ale ide vo svojich nárokoch oveľa ďalej tým, že ponúka najvyvinutejší systém tlmičov, ktorý je na trhu side-by-side štvorkoliek k dostaniu. Pridajte k tomu dynamické, závodne inšpirované grafické prevedenie, ľahké 30,5 cm (12 palcové) hliníkové kolesá a ďalšie špeciálne prídavky a Maverick 1000R XXC je rovnako tak potešujúci pre oko, ako aj na ceste.

Motor 75 kW (101 koní) Rotax 1000R V-Twin

Nový motor Rotax 1000R V-Twin s obsahom 976 cm3, 75 kW (15 kW - so schválením Euro 2 pre modely ES) je najsilnejším motorom pre štvorkolky side-by-side na trhu. Tento kvapalinou chladený motor OHC so štyrmi ventilmi na každý valec je zásobovaný 54 mm ventilmi Bosch a dvoma vstrekovačmi VDO Siemens. Sofistikovaný systém elektronického vstrekovania automaticky udržuje najvyšší výkon motora bez ohľadu na teplotu alebo nadmorskú výšku. Dvojitý výfuk zaisťuje ten charakteristický zvuk, ktorý očakávate od vysoko výkonného vozidla side-by-side. Výsledkom je vysoko výkonné vozidlo side-by-side schopné vydať najvyšší výkon, zrýchlenie a najlepší pomer výkonu ku hmotnosti, zatiaľ čo si zároveň udržiava skvelú spotrebu paliva.

Vysoká dynamika

Keď motor ľahšie dýcha, môže vyprodukovať vyšší výkon. Preto bol optimalizovaný prietok na prívode, pri spaľovaní aj na výfuku, aby sa zlepšila účinnosť motora. Výsledkom je 75 kW (101 koní) (15 kW - Euro 2 schválené pre modely ES) Rotax 1000R. To bolo dosiahnuté spojením navýšenia prietoku na sacom systéme a nezávislých sacích líšt, ktoré umožňujú vyladenie každého z valcov na optimálny chod. Konštrukcia hlavy motora optimalizuje spaľovací proces v komore, vďaka väčším nasávacím a výfukovým ventilom a zvýšenému kompresnému pomeru (12,0:1) a s vysokoprietokovým duálnym výfukom sa podieľajú na výkonnejšom a účinnejšom motore.

Inteligentné riadenie plynu (ITC)

Elektronický systém riadenia plynu ITC ponúka plynulú dodávku paliva aj v prípade, že noha vodiča na nerovnom teréne odskakuje. Systém ITC - ktorý zahŕňa vodičom voliteľný pákový prepínač pre ovládanie plynu - je schopný detekovať nechcené odskoky a na ich základe filtrovať vstupy, čo vedie k väčšej presnosti plynu, predovšetkým pri nižších rýchlostiach. Vodiči si môžu vybrať medzi progresívnym nastavením (štandard) a športovým nastavením, ktoré umožňuje lineárnu kontrolu plynu. Tento systém tiež redukuje počet pohyblivých častí vo vozidle, a teda nevyžaduje údržbu, nie je potrebné nastavovať kabeláž, premazávať či vymieňať a systém tak má predĺženú životnosť.

Dvojitý výfuk

Dvojitý výfuk využíva vyladené dĺžky potrubia a rezonančné komory aby vytvoril lepší prietok, ktorý optimalizuje výkon a zvuk. Katalyzátor a uzavretý systém slučiek zaisťuje optimalizované spaľovanie z hľadiska výfukových emisií a spĺňa nové štandardy EPA / CARB.

Plynule meniteľný prevod s klinovým remeňom vystuženým Zylonom

Zmodernizovaný systém plynule meniteľného prevodu s novým klinovým remeňom posilneným Zylonom, čo je materiál s 1,6 krát vyššou pevnosťou v ťahu a s vyššou tuhosťou v tlaku v porovnaní s bežným pásom, ktorý zaisťuje jeho nižšie zahrievanie. Prevedenie odvetrania plynule meniteľného prevodu tiež zaisťuje nižšiu teplotu pásu, a to aj za extrémnych podmienok. Inovované prevedenie hnacieho bubna s väčším priemerom zaistí vyššiu odolnosť. Štandardne  brzdenie motorom, ktorý vám pomáha spomaliť pri jazde z kopca.

Palivová nádrž s objemom 37,8 L

Maverick side-by-side má najväčšiu palivovú nádrž zo športových side-by-side štvorkoliek, a to o objeme 38 litrov. To je o 14% viac ako jeho najbližší konkurent v segmente, čo poskytuje rozšírený dojazd pri vašich objaviteľských cestách.

Dvojité A-rameno predného zavesenia

Dvojité A-rameno predného zavesenia znamená zdvih 356 mm (14 palcov) pre stabilitu a presnú jazdu.

Torzne vlečné A-ramená (TTA) nezávislého zadného zavesenia

Inovatívne zadné zavesenie TAA pre Maverick 1000R side-by-side je vyvinuté ako kompaktné, účinné a ľahšie - to umožňuje zabezpečiť požadovaný výkon pre športových nadšencov. Jedná sa o kompaktnú verziu päťbodového zavesenia pre riadenie bez nárazov a zníženie šmýkania, pre optimalizovanú absorpciu nárazov a styk pneumatiky s vozovkou. Tiež má menšiu neodpruženú hmotnosť ako iné štvorkolky side-by-side. Systém sa skladá z dvojitej zostavy A-ramien, kde každé A-rameno pôsobí ako dva články a spodný riadiaci spoj slúži ako piaty článok. Výsledkom je kompaktnejšie a ľahšie usporiadanie s menším množstvom otočných spojov a guľových kĺbov, čo ho robí trvácnejším, pretože sa tak redukuje vôľa a opotrebenie a je tiež odolnejší proti poškodeniu podvozku. Inžinieri navrhli TAA, aby umožnili optimálne geometrické zaťaženie, čo posilní kontakt pneumatiky s vozovkou a súčasne zvýši absorpciu nárazov, trakciu a aj celkové ovládanie zavesenia. Zdvih 356 mm (14 palcov).

Uloženie motora uprostred

Motor Rotax je uložený nízko a blízko k ťažisku rázvoru kolies, čo nielen zlepšuje rozloženie hmotnosti a centralizáciu zaťaženia, ale tiež znamená rýchlejšie reakcie pri zmenách smeru. Uloženie motora uprostred má za výsledok nízko posadené ťažisko a spolu s ostatnými časťami podvozku zlepšuje ovládanie v zákrutách. Pridajte k tomu 214 cm (84,3 palcov) rázvoru a 162,5 cm (64 palcov) šírky a výsledkom je mrštný Maverick, ktorý je rovnako tak predvídateľný a spoľahlivý, ako je výkonný a dynamický.

Vysoká tuhosť rámu

Maverick 1000R je osadený novým rámom, ktorý ponúka vyššiu tuhosť v porovnaní so svojou najbližšou konkurenciou. S vyššou torznou tuhosťou môže rám zlepšiť ovládanie tým, že vďaka nemu pracuje odpruženie vozidla správne a so zvýšenou presnosťou.

30.5 cm (12 palcové) hliníkové, počítačovo optimalizované kolesá systému "beadlock". Toto mechanické upevnenie takmer znemožňuje, aby sa pneumatika vytrhla zo svojho uloženia na ráfiku pri prudkej akcelerácii alebo zatáčaní.

60,6 cm (27 palcov) Maxxis Bighorn 2.0 pneumatiky (so schválením ES)

Nesmerové, šesťvrstvové radiálne pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0 (Na ES modeloch sa schválením ES) majú extrémne odolné prevedenie, ale napriek tomu majú odľahčený dizajn, ktorý znižuje ich hmotnosť. Tieto pneumatiky umožňujú plynulú jazdu a predvídateľné cítenie množstva rôznych povrchov, zatiaľ čo súčasne pneumatika bezpečne prilieha a vhodná vzorka podporí vašu bezpečnú jazdu.

Visco-Lok predný diferenciál

Exkluzívne pre BRP je Visco-Lok progresívny, automaticky uzatvárateľný systém predného diferenciálu, aktivovaný voľbou režimu 4x4. Systém inteligentne prenáša výkon z preklzujúceho predného kolesa na opačné koleso s trakciou. Visco-Lok nemá žiadne tlačidlá, ktoré by bolo treba stláčať, alebo páčky, za ktoré by bolo treba zatiahnuť. Navyše nedochádza k odskoku kolesá alebo vybočeniu, takže systém je pre vodiča úplne jasný a úplne ľahko ovládateľný. Visco-Lok poskytuje progresívne uzamknutie bez limitu otáčok alebo obmedzovača rýchlosti.

Rozvinutá ergonómia pre vodiča a spolujazdca

Can-Am Maverick 1000R side-by-side má priestrannú kabínu špeciálne navrhnutú tak, aby uspokojila potreby vodičov. Prevedenie, ktoré umožňuje ľahšie nasadanie, viac miesta v kabíne a priestoru pre nohy pre optimálne pohodlie pri jazde. Ergonómia zameraná na vodiča znamená nastaviteľné pohodlie, ovládače, na ktoré možno ľahko dosiahnuť, integrované bezpečnostné prvky a bezkonkurenčnú všestrannosť.

Odnímateľné samostatné sedadlá

Sedadlá sú odnímateľné a samostatné, čo znamená, že sa v nich vy a váš spolujazdec môžete cítiť tak pohodlne ako pri krbe na konci dlhého dňa na vašich cestách. Sedadlá sú navrhnuté tak, aby zaisťovali ako bedrovú, tak bočnú podporu a boli tak pohodlné aj v tom najdrsnejšom teréne.

Naklápacie riadenie

Naklápací volant sa nastavuje bez použitia náradia. Ukazovatele sú integrované v stĺpiku riadenia, ten sa pohybuje (posúva nahor alebo nadol) spolu s volantom, čo zlepšuje viditeľnosť.

Úchytky a držadlá pre spolujazdca

Rad Maverick má podobný systém úchytov pre spolujazdca ako model Can-Am Commander, ktorý obsahuje ako madlo, tak ľavé bočné držadlo. Úchyty sú vytvorené s ergonomicky prispôsobenými zaobleniami a umožňuje voliteľné umiestnenie ruky pre maximálny komfort a pohodlie.

Klietka z vysokopevnostnej ocele, 51 mm (2 palce) v priemere, so schválením ROPS

Pri projektovaní klietky z vysokopevnostnej ocele, 5 cm (2 palce) v priemere určené pre rodinu štvorkoliek Can-Am Maverick, bol dodržaný výrobný štandard pre ochranné konštrukcie proti prevráteniu (ROPS).

Rýchlo upevniteľné bočné siete

Bočné siete sú navrhnuté tak, že môžu byť otvorené a znova zatvorené jedným zaklapnutím. Nastupujte a vystupujte rýchlo s týmto jednoduchým, jednou rukou ovládaným systémom na jedno kliknutie.

Vysoko odolný, viacúčelový zadný nosič s rýchloupevňovacím systémom LINQ

Viacúčelový zadný nosič pracuje s rýchloupevňovacím systémom LINQ, ktorý vám umožní rýchlo a jednoducho umiestniť alebo vybrať úložnú archu, predĺžené nosiče, vaky alebo ďalšie predmety. Vložka dodávaná ako voliteľné príslušenstvo ponúka ešte viac úložného priestoru pre ďalšie rozšírenie použiteľnosti. Nosič zahŕňa povrch s protišmykovou úpravou a zvýšenými hranami pre zlepšené upevnenie nákladu. Množstvo hrán a otvorov umožňuje lepšie využitie upínacích popruhov a lán. Kapacita zadného nosiča je 90,7 kg (200 libier).

Digitálne kódovaný bezpečnostný systém proti neoprávnenému použitiu (DESS) s dvoma rôznymi kľúčmi

D.E.S.S. je prvým sériovo montovaným elektronickým bezpečnostným zariadením proti odcudzeniu. Aby bolo možné naštartovať, musí elektronický kód v kľúči zodpovedať kódu v riadiacej jednotke. Každý model má dva kľúče. Jeden je štandardný kľúč, ktorý obmedzuje maximálnu rýchlosť na 70 km / h (40 mph). Druhý kľúč je výkonový kľúč, ktorý nemá žiadny limit rýchlosti alebo výkonu. Pre všetky modely ES je výkon obmedzený na 15kW. Offroadová verzia má plných 101hp.

Špeciálne upravený volant

Volant s tromi ramenami je vybavený tvarovanými úchopmi a brúseným hliníkovým stredom, aby prispel k výkonnému vzhľadu side-by-side štvorkoliek Can-Am a umožňoval dokonalé uchopenie volantu aj v rukaviciach.

240-wattové osvetlenie

Can-Am ponúka osvetľovací systém 240 W. Svetlomety v automobilovom štýle na každej strane pracujú na 120 W pri zapnutí stretávacích svetiel a na 240 W pri zapnutí diaľkových svetiel.

Ľahko dostupná údržba

Ľahko prístupný airbox poskytuje jednoduchý prístup ku vzduchovému filtru a chladiču bez použitia náradia. Poistky a relé sú tiež ľahko dostupné.