Sila, spoľahlivosť a ovládateľnosť určená pre všetky off-road jazdy. S najnižšou dostupnou cenou v histórii.
Homologizácia: T3B s ABS, ŠPZ v cene
Sila, spoľahlivosť a ovládateľnosť určená pre všetky off-road jazdy. S najnižšou dostupnou cenou v histórii.
Homologizácia: T3B s ABS, ŠPZ v cene
Outlander 570 je synonymom výkonu! Upravená kalibrácia osvedčeného dvojvalcového motora Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon a o 8% lepší točivý moment ako predtým, čím opäť dokazuje jeho dominantnú pozíciu v tejto kategórii... a nie len v nej. Outlander 570 svojim výkonom predstihuje dokonca i silnejšie štvorkolky. Ak sa teda hovorí, že motory okolo 500ccm sú zlatý stred, tento motor so 70ccm navyše, pridanou hodnotou v rýchlejšej akcelerácií, plynulejšej jazde a istejšej kontrole stroja dvíha latku celkom vysoko nad priemer.
Torzné vlečné nezávislé rameno vzadu: Unikátny spôsob zavesenia kolies a zadných tlmičov, kde sa kolesá pohybujú hore dole vo vertikálnej línií zabezpečujú plynulejšiu reakciu na nerovnosti ako bežné riešenia. Cieľom tohto prevedenia je zabezpečiť optimálnu trakciu a efektívny prenos sily na terén. S 5 nastaveniami predpätia a s 8,8 palcovým zdvihom tlmičov bude agresívnejší terén pre Outlander L maličkosťou, a vy ako jazdec sa budete cítiť pohodlnejšie a svoju pozornosť môžete plne venovať trati.
Dvojité A ramená vpredu: Optimalizovaná geometria pre lepšie ovládanie a pre účinejší brzdný efekt. Predné tlmiče so zvihom 9 palcov zvyšujú pohodlie z jazdy v teréne a zvyšujú ovládateľnosť na nerovnostiach.
Visco-LOK: Systém je jeden z najlepšie navrhnutých riešení na trhu. Plynule a automaticky uzamyká predný diferenciál, bez nutnosti použitia tlačidiel, alebo držania pák. Akonáhle sa nasadí 4x4 pohon systém inteligentne prenáša silu z predného kolesa k protiľahlému kolesu s trakciou bez obmedzení.
DPS - trojmódový dynamický posilňovač riadenia: Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posiľnovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia štvorkolky.
Výbava DPS: