Outlander MAX 570 DPS T3

Outlander MAX 570 DPS T3

Výkon kam sa pozriete a komfort pre 2 jazdcov - Outlander 570 MAX je  synonymom výkonu a skvelej ceny! Upravená kalibrácia osvedčeného dvojvalcového motora Rotax 570 opäť zabezpečuje lepší výkon ako predtým a dokonca predstihuje aj silnejšie štvorkolky!

Homologizácia T3, biele ŠPZ, VP skupiny B

Farby
ŽltáŽltá
Cena 10.080€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Outlander 570 je synonymom výkonu! Upravená kalibrácia osvedčeného dvojvalcového motora Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon a o 8% lepší točivý moment ako predtým, čím opäť dokazuje jeho dominantnú pozíciu v tejto kategórii... a nie len v nej. Outlander 570 svojim výkonom predstihuje dokonca i silnejšie štvorkolky. Ak sa teda hovorí, že motory okolo 500ccm sú zlatý stred, tento motor so 70ccm navyše, pridanou hodnotou v rýchlejšej akcelerácií, plynulejšej jazde a istejšej kontrole stroja dvíha latku celkom vysoko nad priemer.

Torzné vlečné nezávislé rameno vzadu: Unikátny spôsob zavesenia kolies a zadných tlmičov, kde sa kolesá pohybujú hore dole vo vertikálnej línií zabezpečujú plynulejšiu reakciu na nerovnosti ako bežné riešenia. Cieľom tohto prevedenia je zabezpečiť optimálnu trakciu a efektívny prenos sily na terén. S 5 nastaveniami predpätia a s 8,8 palcovým zdvihom tlmičov bude agresívnejší terén pre Outlander L maličkosťou, a vy ako jazdec sa budete cítiť pohodlnejšie a svoju pozornosť môžete plne venovať trati.

Dvojité A ramená vpredu: Optimalizovaná geometria pre lepšie ovládanie a pre účinejší brzdný efekt. Predné tlmiče so zvihom 9 palcov zvyšujú pohodlie z jazdy v teréne a zvyšujú ovládateľnosť na nerovnostiach.

Visco-LOKSystém je jeden z najlepšie navrhnutých riešení na trhu. Plynule a automaticky uzamyká predný diferenciál, bez nutnosti použitia tlačidiel, alebo držania pák. Akonáhle sa nasadí 4x4 pohon systém inteligentne prenáša silu z predného kolesa k protiľahlému kolesu s trakciou bez obmedzení.

DPS - trojmódový dynamický posilňovač riadenia: Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posiľnovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia štvorkolky.

Výbava DPS CAMO:

  • ROTAX Motor (48HP)
  • Progresívny posilňovač riadenia DPS so senzorom rýchlosti a štyrmi režimami (MIN, MED, MAX a pre snežné pásy Apache)
  • CVT variátor s funkciou brzdenia motorom
  • Dvojité A ramená vpredu a torzná tyč TTI vzadu
  • Predný rýchlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
  • 590 kg nosnosť
  • 20,5 l nádrž
  • 240W predné svetlomety
  • Magneto 500W
  • Multifunkčný displej
  • Zadný vodotesný úložný priestor s objemom 10,9 l
  • Oceľové nosiče so systémom LinQ pre rýchloupínateľné príslušenstvo s nosnosťou až 163,3 kg
  • Pneumatiky ITP Carlisle 
  • Moderné čierne alu disky
  • Ľahko odnímateľné sedadlo spolujazdca s madlami