Ranger 1000 DIESEL (T1B)

Ranger 1000 DIESEL (T1B)

Polaris Ranger Diesel je vybavený rovnako tak dobre ako Ranger XP. Na rozdiel od Rangeru XP sa ale Ranger Diesel odlišuje svojím nízkootáčkovým, trojvalcovým motorom.

Homologizácia: T1B, ŠPZ v cene

Farby
ZelenáZelená
17.500€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

VÝHODY DIESELOVÉHO MOTORA KOHLER

Úplne nový Ranger 1000 Diesel je poháňaný 3 valcovým motorom 1028cc Kohler s kvapalinovým chladením. Tento osvedčený, vysoko výkonný dieselový motor využíva nepriame vstrekovanie, ktoré prináša hladký výkon a zníženie hluku zo spaľovania.Dieselový motor RANGER Kohler má kompaktné, odolné prevedenie s liatinovou kľukovou skriňou pre dlhú životnosť a hliníkovou hlavou valcov pre zníženie hmotnosti. Plne tlakové mazanie poskytuje vynikajúcu ochranu a životnosť motora. Nová pohonná jednotka EPA/CARB Tier 4.

MASÍVNY 110A ALTERNÁTOR

Pre maximálnu integráciu príslušenstva a napájanie všetkých Vašich elektrických zariadení je RANGER Diesel vybavený masívnymi 110A na výstupe alternátora.

PRVOTRIEDNA ŤAŽNÁ A NOSNÁ SILA

S monštruóznou ťažnou silou až 907 kg a štandardným 2" prijímačom umožňuje RANGER Diesel riešiť najnáročnejšie úlohy. Navyše 680 kg nosnosti Vám pomôže prepravovať takmer akékoľvek predmety.

VEĽKÁ SVETLÁ VÝŠKA

Inžinieri Polaris navrhli RANGER Diesel s dokonalou kombináciou hladkej jazdy, manipuláciou a polomerom otáčania, rázvoru a svetlej výšky 30,5 cm.

NABITÉ POHODLÍM

Objemná 37,9 L nádrž na naftu a možnosť údržby, ktorá nebola nikdy jednoduchšia. Ak chcete skontrolovať a naplniť motorový olej, stačí zdvihnúť nákladový box.

Najlepšia trakcie

Systém pohonu všetkých kolies On - Demand True All - Wheel Drive ( ADW ) poskytuje neprekonateľnú trakciu. V okamihu, kedy prekĺznu zadné kolesá a je potreba viac trakcie, systém AWD automaticky zapíná pohon všetkých štyroch kolies. Systém AWD automaticky rozloží krútiaci moment na všetky kolesá. Bez zastavenia, bez manipulácie so spínačmi alebo páčkami. Pokiaľ nie je náhon všetkých kolies potrebný, systém prepne späť do režimu 2WD, kedy sú hnané iba zadné kolesá.
V režime 2WD je možné zapnúť modul VersaTrac, tým otvoríte uzávierku zadného diferenciálu a získate tak ľahšie zatáčanie s menším polomerom. (Kolesá sa optimálne otáčajú podľa polomeru zákruty.) Vhodné pre jazdu na tvrdom podklade alebo naopak na veľmi citlivom teréne.

Najlepšia nosná a ťažná kapacita

Tento Ranger sa môže pochváliť úžitkovým zaťažením 680 kg, nosnosťou korby 454 kg a ťažnou silou o veľkosti necelej jednej tony. Naviac je vybavený systémom Lock & Ride, ktorý umožňuje rýchle prichytenie príslušenstva. Svoj Ranger si teda môžete prispôsobiť svojim potrebám.

Sedadlá a ergonómia

Ranger sa vyznačuje najlepšou ergonómiou svojej triedy. Môže sa pochváliť najmä nastavitelným riadením, multifunkčnou digitálnou prístrojovou doskou s počítadlom najazdených km, mth a otáčkomerom. Nechýba mu tiež indikátor rýchlostného režimu a indikátor AWD s analógovým rýchlomerom. Veľmi užitočný je systém ROPS, ktorý je určený na to, aby sa Ranger neprevrátil. V palubnej doske a pod sedadlom sú zabudované praktické úložné priestory.

Nezávislé zavesenie zadných kolies a vysoká svetlá výška

Vďaka kombinácii legendárneho zavesenia kolies IRS a svetlej výšky 30,5 cm bude jazda aj v tom najťažšom teréne príjemná, plynulá a bezpečná pre Vás, spolujazdca aj pre náklad.

Plne nastaviteľné zavesenie kolies

Vylepšené zavesenie predných kolies so zdvojenými trojuholníkovými ramenami poskytuje hladkú jazdu. Obmedzuje spätné rázy volantu. Zdvih 24,4 cm. - Legendárne nezávislé zavesenie zadných kolies IRS so zdvihom 22,9 cm. - Exkluzívne nastavenie oboch závesov kolies: nastavenie pomocou horných montážnych bodov a nastavenie predpätia o 30 % - pre jazdu s ťažkým nákladom alebo pre jazdu s kabínou. Najvyššia svetlá výška s nákladom až 30,5 cm.

Príslušenstvo

Rad príslušenstva lock & ride ponúka široký rad všestraného príslušenstva, ktoré namontujete aj zložíte za sekundu. Možnosť montáže prídavných ochranných rámov, prídavných kufrov, príslušenstva typu - pluhy, pásy, navijáky.

Pridaná hodnota :

  • alternátor 55A pre napájanie rozličného príslušenstva.
  • v porovnaní s Rangerom XP má RANGER Diesel o 40 % väčší dojazd.
  • diaľkové a stretávacie svetlá 60 / 55 W.
  • bočné bezpečnostné siete.
  • 90 % z maximálneho krútiaceho momentu je k dispozícii pri otáčkach 1600 ot / min, čo je výhodné pre prácu s nákladmi a v pomalých rýchlostiach.
  • Sklopná korba kompatibilná so systémom Lock & Ride.
  • Konštrukcia odolná proti prevráteniu (ROPS)