Ranger EV

Ranger EV

Žiadne emisie a ticho! Stroj vhodný napríklad pre prácu v stajniach, uzavretých skladoch, parkoch, ale môže byť vhodný aj na lovecké výpravy. Nikdy nepotrebuje benzín, je nízkoúdržbový a v jeho triede nenájdete lepšieho pracanta, ktorý je pri jazde tak komfortný.

Farby
ModráModrá
CamoCamo
15.200€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Výkon

Polaris Ranger EV je pracovité a pohodlné terénne vozidlo strednej veľkosti, ktoré má tichý chod a čistú prevádzku. Dosahuje rýchlosť až 45 km / h a má výkon 30 koní. Jeho elektromotor 30HP/48V AC je v tejto kategórii vozidiel exkluzívny. Striedavý prúd ( AC ) je efektívnejšií a umožňuje široký akčný rádius vozidla.

Trakcia

Systém pohonu všetkých kolies On - Demand True All - Wheel Drive ( ADW ) poskytuje neuveriteľnú trakciu. V okamihu, kedy prekĺznu zadné kolesá a je potrebná väčšia trakcia, systém AWD automaticky zapína pohon všetkých štyroch kolies. Systém AWD automaticky rozloží krútiaci moment na všetky kolesá. Bez zastavenia, bez manipulácie so spínačmi alebo páčkami. Pokiaľ nie je náhon všetkých kolies potrebný, systém prepne späť do režimu 2WD, kedy sú hnané iba zadné kolesá.
V režime 2WD je možné zapnúť modul VersaTrac, tým otvoríte uzávierku zadného diferenciálu a získate tak ľahšie zatáčanie s menším polomerom. (Kolesá sa optimálne otáčajú podľa polomeru zákruty.) Vhodné pre jazdu na tvrdom podklade alebo naopak na veľmi citlivom teréne.

Dojazd

RANGER EV má najväčší dojazd u tohto typu vozidla. Vďaka batériám s výkonom 11,7 kW a systému troch módov: High, Low a Max. Módy poskytujú väčšiu efektivitu práce a lepší celkový výkon, pretože vodič môže voliť medzi maximálnym výkonom stroja, alebo preferovať maximálnu dojazdovú vzdialenosť (80-100 km). Nabíjanie batérií je veľmi jednoduché: pripojíte vozidlo k zásuvke so striedavým prúdom a napätím 220 V.

Najkomfortnejšie zvezenie

Polaris vždy vyrábal úžitkové vozidlá s tou najpríjemnejšou jazdou. Skonštruované zavesenie kolies poskytuje minimum náklonov, konzistenciu a hladkú jazdu.

Zavesenie kolies

Štvorkolky Polaris boli ako prvé vyrábané s nezávislým zavesením kolies IRS. Ranger EV v tejto tradícii pokračuje. Je s preplňovaným vznetovým zavesením IRS a má najdlhší zdvih zavesenia 22,9 cm, predpätie možno nastaviť na päť rôznych stupňov. Nezávislé zavesenie predných kolies MacPherson má zdvih 20,3 cm. Vodiči Rangeru EV zažívajú to isté potešenie s plynulou a hladkou jazdou ako u benzínových vozidiel Polaris. So svetlou výškou 25,4 cm sa môžete pustiť do terénu.

Špičková ergonómia

Ergonómia kabíny poskytuje vodičovi aj spolujazdcovi nadštandardné pohodlie, napr. dostatok miesta pre nohy a ľahké nastupovanie i vystupovanie.

Príslušenstvo

Rad príslušenstva lock & ride ponúka široký rad všestraného príslušenstva, ktoré namontujete aj demontujete za sekundu. Možnosť i prídavných ochranných rámov, prídavných kufrov, príslušenstva typu - pluhy, pásy, navijáky a tiež mnoho typov kabín.