SPORTSMAN 1000 XP TOURING

SPORTSMAN 1000 XP TOURING

Vlajková loď s výkonom 88 PS - luxus a pohodlie ešte viac zdokonalili jazdu na bezkonkurenčnú úroveň.

Farby
ČiernaČierna
14.990€ vrátane DPH

V základnej výbave nájdete

Výkonný motor prostar 1000

Nový motor 1000 Twin EFI SOHC 88 HP poskytuje vynikajúcu akceleráciu a perfektný výkon. Motor prináša 270∘ ofsetovej kľukovej hriadele a dvojitý vyvažovací hriadeľ, čo napomáha kľudnému chodu bez vibrácií.

Odpruženia zadného sedadla

Výhodou tejto štvorkolky je odpruženie zadného sedadla, ktoré poskytuje spolujazdcovi pohodlnejšiu jazdu. K tomu dopomáha pružina o zdvihu 2.5 cm, na ktorej je posadené sedadlo a tiež zadné zavesenie kolies Rolled IRS, ktoré je naklonené mierne dozadu, aby poskytovalo ešte väčšiu hladkosť jazdy a zníženie rázov pri akcelerácii.

Pohon všetkých kolies On - Demand True

Jedná sa o systém automaticky regulujúci pohon na všetky alebo dve kolesá. Pohon všetkých kolies sa automaticky zapne, keď je potrebný aj pohon predných kolies. Akonáhle nie je pohon všetkých kolies potrebný, systém prepne späť do režimu 2 WD, kedy sú hnané iba zadné kolesá. Pohon kolies nesúci názov On - Demand True, je stále najlepším automatickým systémom pohonu všetkých kolies na trhu.

Najlepší je teraz ešte lepší. Vysoko výkonný blízko pomerový AWD systém zapája všetky štyri kolesá rýchlejšie, ako inokedy. Ľahko možno tiež prepnúť do systému 2WD.

Systém EPS (electronic power steering)

Modely s označením EPS sú vybavené posilňovačom riadenia, ktorý zaujme najmä silou o 30 % väčšou ako býva u konkurenčných produktov. Výhodou je, že posilňovač má funkciu Variable Assist, ktorá umožňuje ľahšie zatáčanie v pomalších rýchlostiach a nižšiu citlivosť riadenia vo vyšších rýchlostiach. Súčasťou posilňovača je aj odolný bezakumulátorový motorček s nízkou spotrebou energie, ktorý posilňovaču dodá viac krútiaceho momentu. Celá konštrukcia posilňovača sa skladá iba z jedného vonkajšieho kusu, má teda dlhú životnosť a spoľahlivosť. V súčasnosti sa jedná o najlepší systém posilňovača riadenia na trhu.

Systém regulovania schádzania svahov ADC a systém brzdenia Motorom EBS

Active Control Descent (ADC) a Engine Braking System (EBS) spolupracujú na ovládaní brzdenia z kopca, aby Vám dodali optimálnu kontrolu nad vozidlom, ako aj celkové spomalenie pri zjazdoch.

Nezávislé zavesenie zadných kolies IRS

Roky inovácií a vytrvalého ladenia zdokonalili jazdu na bezkonkurenčnú úroveň. Nezávislé zadné odpruženie (IRS) s chodom 10.25" zabezpečuje hladšiu jazdu pre Vaše maximálne pohodlie.

Úschovné priestory v prednom nosiči

Žiadne iné konkurenčné štvorkolky nemajú lepší úschovný systém. Vysoká nosnosť predného kufra umožňuje voziť so sebou veľkú výbavu a mať k nej prístup aj ak máte ďalší náklad upevnený na vrchnej strane nosiča.

MAXIMÁLNY VÝKON A FUNKČNOSŤ

Možnosť ťahania až 680 kg, vezenia až 163 kg na nosičoch a schopnosť ľahkého vybavenia príslušenstvom vďaka systému Lock&Ride.

Jednoduchá integrácia príslušenstva

Touring XP 1000 štandardne obsahuje naviják Polaris HD 2500, predný box, zrkadlá, kryty rúk a vyhrievanie rúk pre vodiča a spolujazdca. Dosť na to, aby dlhé jazdy boli pohodlnejšie ako inokedy.

Mäkké sedadlo a veľké operadlo

Toto sedadlo ponúkne spolujazdcovi naozaj veľa miesta, preto mu môže konkurovať len malé množstvo dvojmiestnych štvorkoliek na trhu. Je príjemne polstrované, pohodlné a poskytuje potrebnú oporu.

Výškovo nastaviteľné antivibračné stupačky.

Umožňuje ešte pohodlnejšiu jazdu pre rôzne vysokého spolujazdca.

Vynikajúca ergonómia

Otočením motora o 90 stupňov bol získaný priestor o 33 % väčší ako pôvodne. Tento priestor bol využitý na rozšírenie stupačiek, stroj bol zúžený o 8,3 cm vo výške jazdcových kolien a o 12,7 cm u jazdcových členkov. Zníži sa tak únava nôh a zlepší sa pocit pri športovejšej jazde.

Maximálna sila svetlometov

Dve svetlá sa nachádza v prednom nárazníku a jedno je namontované do riadidiel. Maximalizujte svoje osvetlenie s možnosťou zapnutia všetkých 3 naraz s výkonom 150W.

Charakteristika:

  • silný výkonný dvojvalec
  • systém ADC a EBS
  • pohon všetkých kolies s ​​On - Demand True AWD systémom
  • riadenie s Anti - Kickback ( zníženie spätných rázov )
  • predné zavesenie so zdvojenými trojuholníkovými ramenami
  • hliníkové ráfiky

Plus:

  • predný box v štandarde, možnosť dokúpiť niekoľko druhov zadných boxov
  • zložením sedadla spolujazdca a madiel získate priestor pre veľký kufor a ďalšiu úložnú schránku

Zhrnutie:

  • Najtvrdší pracant
  • Osvedčený vysokovýkonný motor dvojvalec 850 EFI High Output s elektronickým vstrekovaním, s ventilovým rozvodom SOHC a so zdvojenými vyvažovacími hriadeľmi
  • Veľký predný úložný box Lock & Ride ®, ktorý pojme 31 litrov nákladu
  • Vpredu "servisné centrum" - jednoduchý prístup k súčiastkam, lepšie vyváženie stroja
  • Digitálne-analógová prístrojová doska
  • Hydraulické brzdy s veľkými kotúčmi
  • Pohon všetkých kolies Polaris On - Demand True AWD
  • Systém brzdenia motorom EBS a systém regulovaného schádzaiaí svahov ADC
  • Držiaky nápojov
  • Ako príslušenstvo ponúkame zadný box Lock & Ride ®, umiestnený miesto sedadla spolujazdca
  • Vysoká ťažná kapacita

Jazdný komfort

  • Madlá pre spolujazdca, ktoré možno pre jazdu bez spolujazdca odmontovať vďaka systému Lock & Ride ®
  • Pohodlné odpruženie spolujazdcovho sedadla Comfort Ride so zdvihom 2,5 cm
  • Mäkké, antivibračné rukoväte riadidiel
  • Zadné zavesenie kolies Rolled IRS, vpredu zdvojené trojuholníkové ramená a exkluzívny riadenie Anti - Kickback, posilňovač riadenia EPS v štandardnej výbave
  • Liate hliníkové ráfiky
  • Stupačky pohlcujúce vibrácie
  • Najvyššia svetlá výška 28,6 cm